• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ІНФОРМАЦІЙНА ПРОЗОРІСТЬ

Звіт директора ЗДО за 2021/2022 навчальний рік

ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти «Білочка»

Борхаленко Людмили Миколаївни

перед колективом та громадськістю

18.06.2022р.

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад я, керівник закладу дошкільної освіти «Білочка»Борхаленко Людмила Миколаївна, звітую перед Вами про свій персональний внесок у підвищення рівня освітнього процесу установи протягом 2021/2022 навчального року. Звітування проводиться з метою подальшого утвердження демократії, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в нашому закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

У моєму звіті охоплюються такі питання:


*організація освітнього процесу та різних форм повсякдення вихованців;
*зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;
*забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами;
*соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців;
*залучення педагогічної та батьківської громадськості ЗДО до управління;
*аналіз звернень громадян з питань діяльності закладу;

*про підготовку до проведення освітнього процесу у приміщенні закладу дошкільної освіти з 01.09 2022 р. в умовах воєнного стану та карантинних обмежень, пов’язаних з поширенням коронавірусу COVID-19 та подальшу роботу закладу в умовах карантину і воєнного стану.


Педагогічний колектив нашого закладу втілює у життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно – законодавчі акти щодо функціонування.

Протягом звітного періоду (червень 2021 – червень 2022 н. р.) управління навчальним закладом я здійснювала відповідно до норм статуту, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору, дотримувалася посадових обов’язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу закладу дошкільної освіти.

Головним своїм завданням вбачаю, як керівник в забезпеченні і задоволенні потреб громадян на здобуття дошкільної освіти, потреб громадян селища на відвідування дітьми закладудошкільної освіти, створення умов для фізичного, розумового і духовного розвитку дитини.

Освітньо-виховна робота з дітьми здійснюється за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина». Для занять з дітьми створені всі умови в усіх вікових групах. За проектною потужністю дошкільний заклад розрахований на 80 місць, а в 2021/2022 навчальному році виховувалися 88 дітей.

Відповідно до визначених річним планом на 2021/2022 навчальний рік пріоритетів, робота колективу закладу була спрямована на індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагало педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами освітньої програми «Дитина».


Згідно програми розвитку ЗДО на 2021/2022 роки педагогічний колектив працював над покращенням освітнього процесу, посиленням творчого розвитку дошкільників засобами інтеграції освітнього процесу. Вихователі намагались активізувати пізнавальну діяльність дошкільників в природних умовах, формувати життєву компетенцію дитини у відповідності до Базового компоненту.
Педагогічний колектив ЗДО продовжував працювати над природничо-математичним розвитком дошкільнят, враховуючи те, що 2020/2021 рік оголошено Роком математики. Велику увагу колектив приділяв фізичному розвитку дітей, вихованню, усвідомлення здорового способу життя, загартовуючим процедурам, які проводяться педагогами на протязі всього року із врахуванням стану здоров’я, вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини. Усі ці заходи направлені на зміцнення стану здоров’я дітей. Розуміючи вплив родини на виховання дітей, педагоги закладу активно співпрацюють з батьками, вчасно відгукуються на їхні запити, залучають членів сімей до освітнього процесу групи та життя садочку. З цією метою проводилися різноманітні форми роботи.

Так, враховуючи епідеміологічну ситуацію з моєї ініціативи 1 вересня 2021 року на свіжому повітрі проведена лялькова вистава «Казка про коронавірус», в якій взяли участь педагогічні працівники дитячого садка і діти. Всі заняття з дітьми за сприятливої погоди протягом року проводилися на свіжому повітрі, використовуючи при цьому виготовлені з ліщини палички для малювання, каштани, жолуді, шишки, листочки тощо. Батьки мали змогу побачити в онлайн режимі, які форми роботи використовує дошкільний заклад для забезпечення повноцінного творчого розвитку особистості дитини.


З метою підвищення рівня професійної майстерності педагогів і підвищення їх фахової майстерності впродовж навчального року мною проводилися різні методичні заходи – індивідуальні, групові та масові форми роботи, а саме: педагогічні ради, семінари, педагогічні години і консультації тощо. Всі ці форми роботи були дієвими та оперативними за рахунок розуміння вихователями актуальності питань, що розглядалися, різнобічного аналізу освітнього процесу, його позитивних сторін та невдач, необхідності якісних змін з метою реалізації поставлених завдань.

Однак, основні перспективні завдання на 2021/2022 навчальний рік виконані не повністю в зв‘язку з тим, що почалася велика війна росії проти України і освітньо-виховний процес офлайн режимі призупинено з 24.02.2022 року. Селище Клавдієво-Тарасове було в повній окупації загарбників. Зник інтернет, електропостачання, вода, продукти харчування, закрились магазини, аптеки. Електропостачання відновилось тільки з 24.04.2022 року.

Колектив нараховує 19 осіб, з них 8 педагогічних працівників, а саме: директор, 6 вихователів, 1 музичний керівник.

Освітній рівень педагогів:

вища педагогічна освіта - 6;

середня спеціальна - 2;

Кваліфікаційний рівень педагогів:

Спеціаліст вищої категорії, вихователь-методист - 1;

Спеціаліст I категорії - 3;

Спеціаліст II категорії - 1

Спеціаліст - 2;

У період з 23.05. по 24.06. 2022 року вихователі Дроботун М.В., Мельник С.О., Москаленко Л.В., Сивобород В.М., музкерівник Титенко М.В., директор Борхаленко Л.М. підвищили свій фаховий рівень шляхом курсової підготовки в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Адміністрацією дошкільного закладу були створені всі умови для успішного виконання ними освітнього плану.

Враховуючи воєнний та епідемічний стан в Україні, чітко виконувались заплановані дії для всіх учасників освітньо-виховного процесу щодо дотримання правил безпеки, санітарно-гігієнічних вимог, у приміщенні

та на території ЗДО.

Плануючи роботу педагогічного колективу на новий 2022/2023 навчальний рік, педагогічний колектив ставить перед собою наступні завдання:
-побудова освітнього процесу відповідно до Базового компонента;

-природничо-екологічна компетентність дошкільників;

-забезпечення ігрової компетентності розвитку дошкільнят;
-організація освітнього процесу на засадах збереження і зміцнення здоров’я дітей;

- формування мовленнєвих компетенцій дошкільників засобами інноваційних педагогічних технологій;

-національно-патріотичне виховання дітей;
-взаємодія з сім’єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку;
- підвищення професійної майстерності педагогічних працівників на основі передового педагогічного досвіду вихователів району, громади та свого закладу.
Одним із пріоритетних напрямків моєї роботи є забезпечення соціального захисту, збереження життя та зміцнення здоров’я дітей та працівників закладу.

Вихователі та інші працівники закладу здійснюють профілактичні заходи, в тому числі контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий безкоштовний медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно з трудовим стажем працівникам надаються виплати по листках непрацездатності.

Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення згідно з діючим законодавством (ст.57) Закону України «Про освіту».

У 2022 році тривалість основної щорічної відпустки педагогічних працівників - 56 календарних днів.

Адміністрація створила належні умови для праці та освітньої діяльності членів трудового колективу.

Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників, але з великою затримкою. Профспілковий комітет здійснює суспільний контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників.

В закладі складені примірні чотирьохтижневі меню на всі чотири сезони. Вартість харчування на сьогоднішній день складає ясла 51грн. 60коп., Меню вивішується щодня, щоб батьки могли напередодні ознайомитися з ним.

Діти пільгових категорій: 22 дітей одержували харчування з оплатою 50% (багатодітні родини), 1 дитина харчувалась безкоштовно, як дітина учасника бойових дій; 3 дітей з малозабезпечених сім‘ї харчувалася теж безкоштовно.

Значна увага у розвитку закладу приділяється зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази.

Завдяки активної діяльності працівників, батьків та при допомозі відділу освіти планується проведення підготовки до нового навчального року, а саме:

*замінити вхідні двері і східці в овочесховище та пофарбувати їх;

*провести внутрішній ремонт овочесховища площею 20 кв. м (поштукатурити і побілити вапном стіни);

*пофарбувати східці і пороги при вході в усі 4 групи і харчоблоку;

*провести косметичний ремонт котельні;

*відремонтувати та пофарбувати ігрові споруди, які того потребують;

*провести генеральне прибирання всіх групових кімнат;

*відремонтувати дерев‘яний паркан навколо території дитячого садка з північної сторони тощо.

Батьківська спільнота є головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку розвивального середовища для своїх малят.

Дитячий садок – це особливий світ любові і добра, зі своїми радощами та прикрощами, хвилюваннями і досягненнями, в якому дитина пізнає навколишній світ і себе. Головним є те, що наш дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Протягом року проводилась робота санітарно-просвітницька робота з батьками вихованців, бесіди з працівниками дитячого садка з питань цивільної оборони, дотримання санітарних норм; проводилась протиепідемічна робота, профілактичні щеплення дітям згідно графіка, здійснювався контроль за організацією харчування.
Періодично проводилась робота з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. 1раз на квартал проводився «Тиждень безпеки». Випадків дитячого травматизму під час освітнього процесу протягом року не виявлено. Питання виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, педрадах, зборах, педагогічних годинах, дотримуючись протиепідемічних заходів. Контроль із питань з охорони праці та безпеки діяльності в ЗДО у 2021/2022н.р.. мав комплексний характер.

За минулий 2021/2022 навчальний рік тридцять вісім громадян звернулися в усній формі з метою оформлення дітей у заклад дошкільної освіти, уточнення режиму роботи дошкільного закладу, переліку документів, які необхідно надавати під час оформлення дитини до закладу освіти та вимоги щодо профілактичних щеплень на час вступу дитини до дитячого колективу.
Завдяки праці всього колективу, умінню приймати рішення в інтересах дитини, вибирати педагогічні засоби і відповідати за свій вибір, нам вдалося зробити педагогічний процес цікавим для дошкільнят.

Значний період заклад освіти перебуває на карантині у звꞌязку із захворюванням COVID-19.

Проведена підготовка щодо дотримання Регламенту відновлення освітнього процесу у закладі освіти.

Постійно потребує уваги широка просвітницька робота серед батьків, здобувачів освіти, працівників дитячого садка щодо встановлення обмежень та умов обслуговування при вході до ЗДО щодо дотримання правил безпеки в період дії воєнного стану та протиепідемічного режиму, правил перебування батьків на території ЗДО, ознайомлення з можливими ризиками в час повітряної тривоги спалаху коронавірусної хвороби COVID-19 серед учасників освітнього процесу ЗДО в умовах продовження дії карантину в Україні.

Забезпечена організація прийому дітей до ЗДО з 01.09. 2021 року з урахуванням Регламенту. Передбачено не допускати до роботи або до відвідування ЗДО працівників, вихованців з ознаками респіраторних захворювань або виявленням підвищеної температури.

Організована система щоденного контролю за станом здоров’я (дані температурного скринінгу) працівників та вихованців закладу освіти з відповідним документальним оформленням.

Забезпечений системний моніторинг щодо наявності працівників та вихованців ЗДО, які перебували або перебувають у контакті з хворими на вірусні інфекції, хворіли або хворіють, є здоровими. Забезпечені щоденні огляди дітей педагогічними працівниками.

Здійснюється контроль за виконанням норм харчування, якістю продуктів харчування та їх безпечності, наявності супроводжувальних документів на них, якістю приготування, видачі їжі, наявністю засобів індивідуального захисту тощо. Видача та отримання працівниками готових страв, прийом до ЗДО продовольчої сировини здійснюється у санітарному одязі; видача на групи з дотриманням інтервалу задля унеможливлення контактів працівників з різних груп.

На виконання Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», вимог щодо розробки,впровадженнята застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів(ХАССП), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольстваУкраїни від 01.10.2012 № 1704/22016 (зізмінами) та з метою запровадження постійнодіючих процедур, заснованих на принципах ХАССП, з метою запобіганняхарчовихотруєньдітей та виконання санітарно-гігієнічних правил, у закладі освіти впроваджується та використовується схема виробничого контролю, заснована на принципах системи ХАССП.

Проведений інструктаж з працівниками з питань проведення дезінфекції та зберігання дезрозчинів. На даний час заклад освіти забезпечений необхідними засобами щодо дотримання Регламенту.

Забезпечений суворий контроль за станом організації питного режиму.

Передбачена ізоляція однієї групи від іншої. Добре, що кожна група має окремий вхід і вихід. Унеможливлені зустрічні потоки дітей різних груп під час переміщення по закладу освіти і на території.

В усіх групах переформатоване розміщення меблів таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання. Передбачена заборона проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів). Батьки і сторонні особи не заходять в приміщення.

Забезпечений суворий контроль за якісним проведенням ранкового прийому дітей до ЗДО з обов’язковим опитуванням батьків або осіб, які їх заміняють, стосовно стану здоров’я дитини та візуального визначення стану здоров’я (шкірні покрови, педикульоз, нежить, почервоніння очей, кашель, чхання), термометрії тощо педагогічними працівниками закладу.

Разом з тим проводиться належна підготовка з урахуванням Регламенту матеріально-технічної, навчальної, ігрової та розвиваючої бази закладу освіти (підготовка приміщень, ігрових майданчиків, обладнання, у тому числі ігрового та спортивного середовища, придбання необхідних засобів для проведення температурного скринінгу, дезінфекції тощо), створення здоров’язберігаючого, безпечного та комфортного середовища у ЗДО до нового навчального року.

І сьогодні я щиро вдячна Вам, батьки, за те, що Ви довірили нам Ваших дітей, за Ваше розуміння наших проблем та за допомогу у їх вирішенні. Дякуючи Вашій підтримці садок має прекрасну методичну базу, створено розвивальне середовище в групах.

Безмежно вдячна колективу працівників за бажання створювати затишок та комфорт для наших дітей. В нашому закладі кожен працівник на своєму конкретному робочому місці добросовісно виконує свої обов’язки та досягає певних позитивних результатів.

Я, як керівник дошкільного закладу разом з колективом і надалі планую працювати над покращенням матеріально-технічної бази, удосконаленням освітньо-виховного процесу та підвищенням іміджу.

На сьогодні в дошкільному закладі є ще ряд невирішених проблем, та колектив ЗДО налаштований на працю в режимі розвитку, відновлення, впровадження інновацій.

Я все намагалася робити зі своїм колективом та батьками, щоб наш дошкільний заклад був динамічним, позитивним простором, мета якого полягає у виконанні завдань програми «Дитина», розвитку творчих здібностей дітей.

Питання господарської діяльності є найскладнішими у моїй роботі, оскільки для їх розв’язання треба багато часу, коштів і зусиль. Фінансові асигнування виділяються в основному на захищені статті кошторису.

Значну допомогу в розвитку ЗДО надає відділ освіти Немішаївської селищної ради, а саме:

*папір-10уп.= 1500,00;

*пальчиковий театр-1шт.= 990,00;

*антисептик -5 шт.= 1000;

*дезінфікуючий засіб-2шт.= 560,00;

*рукавички гумові- 100шт.= 335,00;

*комплект очищення води- 1шт.= 14850,00;

*блок живлення клапана- 1шт.= 649,17;

*посуд на харчоблок (каструлі-4шт., миски-4шт., ножі-8шт., дошки бамбукові-6шт.,чайник-1шт., друшляк-1шт., ківш-1шт., сковорода-4шт., гастроємність-1шт.) = 12301,63;

*настільна ширма для лялькового театру-1шт.= 680,00;

*дошка розвиваюча з нахилом-1шт.= 990,00;

*чохол пори року «Альма»-1шт.= 900,00;

*розвиваючий набір «Збери бургер»-1шт.= 770,00;

*сенсорна іграшка «Гусінь»-1шт.= 1300,00. Дякуємо за допомогу!

Не можна обійти увагою велику батьківську допомогу:

Найменування Кількість, шт. Сума
Плівка чорна шир.- 2,5м, довжина 10м 1 250
Килими миючі для дітей 3 1440
Комплекти програми «Дитина» для вихователів 4 1510,20
Кленові листочки до свята «Осені» 50 148
Оформлення виставки «Урожай» (молодша група) 300,69
Журнал «Дошкільне виховання» на 2022 рік (щомісячний) 1 1078,68
Фотоштори «Зима» до свята нового року 1 3966,00
Зайчики і ялинки (рукавички) до новорічного свята для дітей 50 400,60
Принтер 1 6575,00
Світильники в ст. гр. № 2 3 321
Годинник настінний 1 140
Роутер для інтернету 1 1149
Полозки для вхідних східців 10 м 818,00
Головка до електричної косарки (ремонт) 1 200,00
Цемент 500 1 150,00
Вапно негашене 6 кг 160,00
Розетка в овочесховище 1 125,00
Серцевина до замка 1 295,00
Заміна вхідних дверей і східців в овочесховище 1+1 3000
Піна для коробки дверей в овочесховище 1 185,00
Оснащення педагогічного процесу(папір, папки, зошити, серветки, календар тощо) 11 321,70
Відро з кришкою 1 95,00
Господарчі товари (миючі засоби, добриво для квітників, засоби проти бур‘янів і моху, пакети для зберігання продуктів, корм для рибок, ізострічка, розпилювач води, грунт для вазонів, шланг до умивальника тощо) 1030,70
:Пральний порошок «Персіл» 6 кг 350,00
Піднос для води 1 75,00
Кружка з ручкою (харчоблок) 1 115,00
Всього на суму: 24198,97

Дякуємо за допомогу!

Проблемні питання:

1.Асфальтування пішохідних доріжок.

2.Заміна електропроводки в приміщенні пральні.

3.Заміна вхідних дверей на металеві в приміщенні пральні.

4.Заміна 2-х дерев’яних дверей на харчоблоку.

5.Заміна 2-х дерев’яних дверей в середній групі.

6.Потребує заміни дерев’яний паркан з північної сторони території ЗДО.

Всі ці питання можливо вирішити тільки за умови бачення перспективи розвитку, плідної співпраці колективу, батьків і органів влади.

Вам, шановні батьки і працівники ЗДО я бажаю міцного здоровꞌя, творчості і наснаги у вихованні Ваших дітей, бути готовими до щоденної наполегливої, копіткої праці, бути для Ваших малят в усьому прикладом для наслідування, зичу Вам лише позитивних емоцій, щоб Ваші дітки – наші вихованці Вас тільки радували. Чекаємо закінчення війни. Бережемо себе і всіх!!!

Не помре Україна ніколи,

А цвістиме мільйони років,

Доки діти ітимуть до школи

З таких славних, як наш, дитсадків!

Директор _______________ Людмила БОРХАЛЕНКО

Кiлькiсть переглядiв: 186

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.